Obchodní podmínky

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

OBCHODNÍ A DODACÍ PODMÍNKY PRO VELKOOBCHODNÍ DODÁVKY:

  • Uplatněním a potvrzením objednávky vzniká obchodní vztah podle obchodního zákoníku mezi dodavatelem, kterým je Libor Šebesta, S&H Gold and Silver, Jundrovská 30, 624 00 Brno, IČ: 12164763 a odběratelem.
  • Předmětem obchodního vztahu je dodávka stříbrných šperků 925/000 a obalů na šperky z velkoobchodu dodavatele.
  • Objednávka zboží může být uplatněna písemnou, telefonickou, e-mail formou, nebo přímým výběrem zboží. Objednávka formou přímého výběru zboží je vždy totožná s vystavenou fakturou (daňovým dokladem).
  • Objednané zboží je dodáno poštou na dobírku, jiným vhodným přepravcem, prostřednictvím obchodního zástupce nebo osobním odběrem. Náklady na přepravu zboží při dodávce poštou nebo jiným vhodným přepravcem nese odběratel. Při dodávce zboží v objemu 100.000,- Kč(4.000,- EUR), osobním odběru nebo prostřednictvím obchodního zástupce nese náklady na přepravu dodavatel

ODPOVĚDNOST ZA VADY (reklamační podmínky) PRO VELKOOBCHODNÍ DODÁVKY:

V souladu se zákonem poskytujeme záruku za jakost při prodeji zboží v trvání 24měsíců ode dne převzetí zboží konečným zákazníkem, nejdéle však 36 měsíců od převzetí zboží. Odpovědnost za vady prodané věci (záruka) znamená, že:

(a)zboží bude mít vlastnosti, které si strany ujednaly a takové vlastnosti, které výrobce nebo prodávající popsal, nebokteré kupující očekával s ohledem na povahu zboží

(b) zboží se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí, nebo ke kterému se zboží obvykle používá

(c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze

(d) zboží odpovídá množství, míře, nebo hmotnosti

(e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

Doporučujeme, aby jste při uplatnění práva z vad zboží  předložili s reklamovaným zbožím  doklad o prodeji (daňový doklad), aby došlo ke ztotožnění zboží, bez kterého nemusí být Vaše právo z odpovědnosti za vady zboží uznáno jako oprávněné.

Podmínky odpovědnosti za vady (záruční a reklamační podmínky)

– právo za vady prodané věci, lze uplatnit v sídle prodávajícího

– po uplynutí 36 měsíců od převzetí zboží (24 měsíců od prodeje konečnému zákazníkovi) nárok na uplatnění práva za vady zboží zaniká

– odpovědnost za vady prodané věci se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, technologického postupu nebo skrytou vadou materiálu.

– reklamaci prodejce doloží písemným vyjádřením o stavu reklamovaného šperku , kde je úplně a řádněpopsán důvod reklamace, a požadovaný způsob vyřízení reklamace

– prodejce rozhodne o vyřízení reklamace ihned, nejpozději do tří dnů od data převzetí s tím, že vada zboží musíbýt odstraněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů

– odpovědnost za vady prodané věci se nevztahuje na vady zboží vzniklé v důsledku nevhodného užívání neboopotřebení způsobeného obvyklým užíváním (viz. zákon č.89/2012 Sb. NOZ § 2167), jako jsou např. poškrábání,oxidace stříbra i zlata, otěr zlacení nebo rhodiování u stříbrného šperku, vypadení kamenu atd.

– odpovědnost za vady prodané věci se nevztahuje na vady zboží způsobené nevhodným a neodborným zacházením se šperkem, nebo mechanickými vlivy , jakými jsou např. přetržení řetízků a náramků včetnějejich natažení, deformace prstenů, ohnutí a ulomení dříku náušnic, přetažení závitu u náušnic, rozbití kamenenebo sklodoplňku atd.

Šperky ze zlata a stříbra jsou opatřeny punci ve smyslu zákona č.539/1992 Sb. o puncovnictví a zkoušení drahých kovů (puncovní zákon). Punc je současně prohlášením o shodě ve smyslu zákona č. 22/1997 Sb

Obchodní a reklamační podmínky na dodávky zboží z našeho E-shopu naleznete ZDE

Odpovědnost za vady (záruční list) – reklamační podmínky

Vážený zákazníku,

zakoupil/a jste klenotnické zboží z naší kolekce, na které v souladu se zákonem poskytujeme záruku za jakost při převzetí zboží v trvání 24měsíců ode dne převzetí zboží. Odpovědnost za vady prodané věci (záruka) znamená, že:

(a)zboží bude mít vlastnosti, které si strany ujednaly a takové vlastnosti, které výrobce nebo prodávající popsal, nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží

(b) zboží se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí, nebo ke kterému se zboží obvykle používá

(c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze

(d) zboží odpovídá množství, míře, nebo hmotnosti

(e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Věnujte prosím pozornost níže uvedeným podmínkám odpovědnosti za vady. Doporučujeme, aby jste při uplatnění práva z vad zboží předložili s reklamovaným zbožím tento záruční list, který je současně i dokladem o prodeji (daňovým dokladem), aby došlo ke ztotožnění zboží, bez kterého nemusí být Vaše právo z odpovědnosti za vady zboží uznáno jako oprávněné. Mimo zákonnou záruku za jakost, Vám, jakožto kupujícímu poskytujeme možnost u nás zakoupené zboží (nepoškozené a prokazatelně neužívané) vyměnit, a to do jednoho měsíce od zakoupení vyměňovaného zboží. Podmínkou výměny zboží je odebrání nového zboží minimálně za stejnou kupní cenu. Úpravy, např. velikost prstenů, provádíme zdarma u zboží u nás zakoupeného. Termín opravy sdělí náš zaměstnanec s ohledem na technické podmínky takové úpravy.

Šperky ze zlata a stříbra jsou opatřeny punci ve smyslu zákona č.539/1992 Sb. o puncovnictví a zkoušení drahých kovů (puncovní zákon). Punc je současně prohlášením o shodě ve smyslu zákona č. 22/1997 Sb

Podmínky odpovědnosti za vady (záruční a reklamační podmínky):

 

– právo za vady prodané věci, lze uplatnit v provozovně nebo v sídle prodávajícího

– po uplynutí 24 měsíců od převzetí zboží nárok na uplatnění práva za vady zboží zaniká

– odpovědnost za vady prodané věci se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnouchybou výroby, technologického postupu nebo skrytou vadou materiálu.

– reklamaci prodejce doloží písemným vyjádřením o stavu reklamovaného šperku , kde je úplně a řádněpopsán důvod reklamace, a požadovaný způsob vyřízení reklamace

– prodejce rozhodně o vyřízení reklamace ihned, nejpozději do tří dnů od data převzetí s tím, že vada zboží musíbýt odstraněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů

– odpovědnost za vady prodané věci se nevztahuje na vady zboží vzniklé v důsledku nevhodného užívání nebo opotřebení způsobeného obvyklým užíváním (viz. zákon č.89/2012 Sb. NOZ § 2167), jako jsou např. poškrábání,oxidace stříbra i zlata, otěr zlacení nebo rhodiování u stříbrného šperku, vypadení kamenu atd.

– odpovědnost za vady prodané věci se nevztahuje na vady zboží způsobené nevhodným a neodborným zacházením se šperkem, nebo mechanickými vlivy , jakými jsou např. přetržení řetízků a náramků včetnějejich natažení, deformace prstenů, ohnutí a ulomení dříku náušnic, přetažení závitu u náušnic, rozbití kamene nebo sklodoplňku atd.

Za každý nákup na maloobchodní prodejně převyšující částku 2000,-Kč získává zákazník doživotní osobní VIP kartu,která ho bude opravňovat k nákupům se slevou až 10%

Podmínky pro získávání doživotních slev:

hodnota nákupu od vystavení VIP karty: sleva v %
0 – 5.000,- Kč 2
5.001 – 10.000,- Kč 3
10.001 – 20.000,- Kč 4
20.001 – 50.000,- Kč 5
50.000,- Kč a více 10

Zákaznická VIP karta je nepřenosná. Při nákupu s uplatněním VIP karty budete vždy dotázáni na Vaše příjmení. Z bezpečnostních důvodů, nemůžeme prodej při nesprávné odpovědi na VIP kartu uskutečnit. V případě ztráty nebo odcizení VIP karty nás prosím co nejdříve kontaktujte a my provedeme její blokaci, aby nemohla být zneužita. Následně Vám bude vystavena karta nová, na kterou se převede Váš dosažený bonus. Výši dosažené slevy můžete u nás zjistit telefonicky, e-mailem, nebo Vám bude sdělena na požádání přímo v prodejně. S Vašimi osobními údaji, které jste nám při vystavení VIP karty sdělili (jméno,příjmení a adresa bydliště), bude nakládáno v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů č.101/2000 sb. V případě zrušení VIP karty bez náhrady, budou Vaše osobní údaje zlikvidovány.

DOPORUČUJEME VÁM DBÁT NÁSLEDUJÍCÍCH RAD, JAK ZACHÁZET SE ŠPERKY:

nenoste šperky při výkonu těžkých prací, při sportu, v prašném prostředí a v prostředí s agresivními výpary.
šperky s kameny, perlami a sklodoplňky nemáčejte v horké vodě a saponátech,které nejsou přímo určeny k čištění šperků. Pozor, v lázních nebo koupalištích, které obsahují přírodní minerální vody, šperky vždy odkládejte, může dojít k jejich úplnému a nenávratnému zničení.
neodkládejte šperky do blízkosti věcí obsahujících síru a sirné sloučeniny (lepidla, guma, lepenka atd.)
šperky vždy ukládejte do šperkovnic k tomuto účelu určených nebo do krabiček, které od nás obdržíte zdarma, nebo si zakoupíte ke šperku. Krabičky slouží k trvalému ukládání šperků. Při dlouhodobém odložení šperku Vám doporučujeme ho navíc uložit nejlépe do celofánového sáčku, aby nedošlo k jeho oxidaci. Sáček z PVC nedoporučujeme, protože obsahuje určité množství chlóru, a tento může především u stříbrných šperků zapříčinit jejich zažloutnutí.
stříbrné šperky reagují na nejrůznější chemické prostředí svým zčernáním (oxidací). Nejedná se v tomto případě o vadu výrobku, nýbrž o zcela přirozenou vlastnost stříbra. Proto vždy stříbrné šperky odkládejte při praní, mytí nádobí apod. U některých z Vás může dojít k oxidaci stříbrného šperku vlivem specifických vlastností potu a proto doporučujeme šperk vždy při větší fyzické námaze odkládat. V případě že se tomuto nevyhnete, ihned poté šperk sundejte, opláchněte vlažnou vodou a důkladně vysušte proudem teplého vzduchu.
u plochých, lisovaných splétaných, pevných a broušených řetízků, náramků a náušnic se vyvarujte ostrého ohybu a před spánkem a při sportu je vždy odkládejte.
šperky čistěte jen prostředky k tomuto účelu určenými (vata, hadříky, čistič stříbra atd.), po vyčištění je opláchněte proudem vody max. 50 C teplé a následně dokonale vysušte proudem horkého vzduchu (fénem).
mějte na paměti, že stříbro je relativně měkký tvárný kov, a proto je třeba se stříbrnými šperky zacházet opatrně, aby nedocházelo k deformacím, zejména u drobných šperků. Tyto byť drobné deformace potom mají vážné dopady na strukturu celého šperku nebo na uchycení kamenů, které můžou vypadávat.
nechávejte pravidelně svůj šperk kontrolovat u odborníků, u nás je tato služba zdarma. Nebojte se informovat o způsobu zacházení se šperkem u našeho obsluhujícího personálu. Vždy Vám poradíme jak se šperkem zacházet a na co si případně dát pozor.